Aviator yazdı:Üst limitte kanat zor kapanır zor açılır ifadesini; kanat zor kapanır kolay açılır şeklinde düzeltmek istiyorum.
Ayrıca tam tersi olarak da alt limitte kanat kolay kapanır ve nisbeten gecikmeli açılır.
Tabi buradaki "kolay açılır" ve "gecikmeli açılır" ifadeleri , şartlara ve duruma göre 1 sn veya daha az gecikme anlamına da gelebilir. Ölçülmesi çok da kolay olmayabilir , ama dikkate alınması gereken bir durumdur.
Özay
http://www.axis-turkey.com
Bende düzeltmeyi düzeltmek istiyorm

Kalkis alanlarinda cok rahat görebiliyoruzki ust kanatlar bayrak gibi sallanirken ve havaya kalkmadan nerdeyse tam olara hava ile dolana kadar ufak tefek kapanmalar yasarken
Alt sinif kanatlar ozellikle EN-A kanatlar oldukca tok kalkis yapiyorlar hicte bayrak gibi sallandiklarini görmedim
havada kapanmalara gelince hava giris/ sele agzi ust limit kanatlarda oldukca dardir, yani bir kapanma aninda icine hava dolmasi da mantiken uzun surecektir. Birde köpek baligi agzi varsa hava girisi dahada uzun sürebilir
alt sinif kanatlarda hava girisi oldukca genistir ve hemen ruzgara dönük agzi olmasi da kanada hava giris süresini oldukca hizlandiracakdir.
Zaten tecrübelerle sabittirki ENA kanat kapanmasi ile acilmasi arasindaki zaman oldukca kisadir daha ne oluyor diye kafamizi kaldirip bakarken kanat coktan acilmis oluyor bile
siz yaziyi yazali cok oldu sanirim sizde artik kanaatinizi degistirmissizniz
